Większość firm prowadzi jakieś działania marketingowe, a różnorodność najróżniejszych sposobów jest ogromna. Jedną z nich jest przekazywanie klientom najróżniejszych reklamowych gadżetów. Praktyki takie są coraz popularniejsze, ponieważ w rękach sprawnych marketingowców mają po prostu dużą skuteczność. I nie chodzi o bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży, ponieważ gadżety reklamowe przeważnie wprost nie dają tego. Znacznie ważniejsze jest budowanie widoczności danej marki wśród konkurencji czy też zwiększenie lojalności odbiorców.

Chyba wszyscy lubimy otrzymywać prezenty, i sporo osób czuje się z tego powodu chociaż trochę zobowiązanych, takie zjawisko jest znane powszechnie w psychologii. W ten sposób przy pomocy zwykłego pendriva czy kubka, który trafi do rąk odpowiednich ludzi, można utrzymać czy zdobyć zamówienia o dużo wyższych wartościach. Tego typu gadżety dla firm, jeżeli nadrukowane mają firmowe logo, zaczynają być trwale obecne u wielu osób. Szczególnie jeśli są praktyczne i użyteczne, to po prostu klienci lubią z nich korzystać, a przy tym bez przerwy widzą daną markę.

A to naprawdę bardzo mocno przekłada się na lojalność podczas kolejnych zakupów. Duże znaczenie ma też konkurencja. Jeśli firmy z danej branży przy najróżniejszych okazjach rozdają dookoła gadżety reklamowe z logo, to jeśli się nie chce pozostać w tyle należy to samo robić. Inaczej zapamiętanym się zostanie jak ktoś, kto nie dba o klientów i nawet im nie chce symbolicznego kubka sprezentować.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

+ Nie ma żadnych komentarzy

Dodaj swój